Leonardo DiCaprio

This is a site where we talk all about the amazing Leonardo Dicaprio. Everyone is welcome, there are no rules just be yourself! I'm Bailey, the administrator and I'm looking forward to meeting all you Leo fans. He is a phenomenal person and actor.
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 r.i.p. Heath

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: r.i.p. Heath   Wed Jan 30, 2008 8:07 pm

A remembrance of Heath Ledger. Amazing actor, died too young. Phenomenal in Brokeback Mountain!


R.I.P Heath 1979 - 2008

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
DiCaprioLove



Posts : 11
Join date : 2008-01-28
Age : 28
Location : Portland, Oregon

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Wed Jan 30, 2008 8:39 pm

R.I.P.
Back to top Go down
View user profile
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Thu Jan 31, 2008 6:16 am

aww i feel so bad..its awfull he had to go he was an amazing actor and was too young

r.i.p heath Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Thu Jan 31, 2008 2:54 pm

I've only seen him in one thing but i want to see more.

Its awful that he was doing drugs.

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Thu Jan 31, 2008 3:01 pm

yaa .. and he left behind a 2 year old.. that poor thing i s going to grow up without a dad now..sooo sad
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Thu Jan 31, 2008 3:06 pm

yea. it really sucks

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
TALY

avatar

Posts : 553
Join date : 2008-02-21
Age : 30
Location : Uruguay

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Tue Feb 26, 2008 8:26 am

R.I.P. we'll all miss him.
Back to top Go down
View user profile
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Tue Feb 26, 2008 8:35 am

omg did you guys watch the oscars..how they usually do that memorial for everyone who passed away during the year..when heaths face poped up i was soo close to crying.. Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Tue Feb 26, 2008 3:32 pm

aw yeah but its sweet. i kind of like those


and what im really upset is that brokeback mountain is in my top 5 favorite movies, like do you know how hard that movie is going to be to watch??? im scared too!

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Wed Feb 27, 2008 12:50 pm

i know its gonna be so hard to watch that movie..what i think is awful is how some people making jokes about his death.he shouldjust be remembered as a talented actor and let him r.i.p
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Wed Feb 27, 2008 4:08 pm

omg the night of his death i was on is imdb page just leaving i love yous and stuff because idk and some people were like i found the cause of his death! and then they would say "blood came out of his ass after jake gyllenhaal did him" and rude jokes like that. i was soo mean i was about to cry

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Wed Feb 27, 2008 4:58 pm

poeple are so inconsiderate on imdb i used to go there and stuff but stopped cuz poeple just go on there to post rude things.. thank god i found this site Very Happy
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Wed Feb 27, 2008 6:38 pm

i occasionally go on it just to find things out about movies but i rarely go on the boards. its madness! some guy was making fun of me the other day cos i asked this question about this movie. he was like well you should go back to watching hannah montana movies, i was just like whos that? lol

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Thu Feb 28, 2008 11:58 am

LOL! but seriously you cant say anything on that board without someone having a negative comment about it..like once i asked where they filmed this movie and this girl is like " ^^ just ignore her..shes a moron!"..i was just like wow your cool..those poeple are soo annoying!
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Thu Feb 28, 2008 3:20 pm

im like if you dont like my questions then get off the stupid imdb board rather then being mean to me!

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Sat Mar 01, 2008 12:54 pm

ya its really annoying i dont even go on there anymore i only go on leos to see if he has anymovies hes working on and to find out their release dates but thats it.
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Sun Mar 02, 2008 9:59 am

yeah, and occasionly ill post my url on the leo boards. lol

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Sun Mar 02, 2008 4:35 pm

lol ya thats a good idea!..i found this site when you had it in your siggy on gregs site Very Happy
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Sun Mar 02, 2008 7:00 pm

oh yeah but i toook it off cos most of those girls annoy me and i dont want them joining. lol


and melissa found us on imdb

and taly found us by just searching. lol

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Sun Mar 02, 2008 7:36 pm

llol i tryed searching and i couldnt find this site i dunno how she found it. but im glad we all found this site i have soo much fun here! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Sun Mar 02, 2008 7:37 pm

yeah i was on google and i google searched leonardo dicaprio forum and it was on the 7th page. lol

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Tue Mar 04, 2008 3:18 pm

i googled it to but i didnt even find it LOL!
Back to top Go down
View user profile
b.
Admin
avatar

Posts : 760
Join date : 2008-01-17
Age : 23
Location : *somewhere in VA*

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Tue Mar 04, 2008 6:26 pm

lol fine GOOGLE BE A BITCH! lol jk

_________________
all my sexy men.
Back to top Go down
View user profile http://leonardodicaprio.forum-motion.com
TALY

avatar

Posts : 553
Join date : 2008-02-21
Age : 30
Location : Uruguay

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Fri Mar 07, 2008 8:54 am

LOL!!! yeah i was just surfing on net and find u guys ...
Back to top Go down
View user profile
raquell<3

avatar

Posts : 936
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : toronto, ontario

PostSubject: Re: r.i.p. Heath   Fri Mar 07, 2008 4:51 pm

lol wel its a good thing that you did Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: r.i.p. Heath   

Back to top Go down
 
r.i.p. Heath
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Heath Schlumberger Model SM-5218
» Bartley Heath Pottery
» Heathkit TC-3 Tube Checker
» How I turned a Bell and Howell/Heath 5 MHz scope into something useful...
» Heathkit IM-5228 VTVM on the fritz

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Leonardo DiCaprio :: Everything Else :: Actors-
Jump to: